duminică, 31 mai 2015

MAMA LA PUTEREA "PERSIL"



   Ori de cate ori micuta mea murdarea vre-o hainuta ma si gandeam cand si unde o voi mai putea folosi. Stiti si voi cat este de greu sa indepartezi petele de ciorbita, piure sau suc de fructe ori de inghetata de pe bluzita/ rochita preferata... Si de cele mai multe ori trebuie actionat rapid, altfel..."te pup, pa-pa!".
 Ca si voi, si eu am incercat fel de fel de detergenti, inalbitori si trucuri ( petee de suc rosu ies daca presari...)...Dar nici unul nu dadea intotdeauna rezultatul scontat si garantat. Mai ales daca tesatura necesita spalare la temperaturi joase ( 30-40*C) , nu-i asa?
  Pana intr-o zi, in care am descoperit detergentul lichid . M-am bucurat deoarece detergentul pudra nu se dizolva intotdeauna in totalitate in apa rece si ma trezeam cu urme pe hainutele frumos colorate, motiv pentru care trebuia sa le mai pun o data la limpezit. Munca in plus, nervi si timp pierdut. Dar detergentul lichid m-a scapat de acest stress, ba m-a si ajutat sa scap de majoritatea petelor: fructe, ceai, cafea, inghetata, ecogel,ketchup, acuarele, creion ceramic, farduri, fond de ten, ruj. Insa au mai ramas cateva urme de la zgura, iarba sau capsuni.
 Acum a venit randul noului detergent PERSIL POWER MIX-CAPS sa isi dovedeasca eficienta.




   Cum am ajuns eu la el? Simplu: am completat un chestionar AICI   
si apoi am trecut la treaba. Numai ca eu sunt cam "Toma Necredinciosul" si am vrut sa vad cu ochii mei cum se dizolva capsula de detergent . Asa incat am realizat un prim test:



   Curiozitatea mea a fost satisfacuta in mai putin de 2 minute si , in plus, am si vazut pe viu cum decurge procesul: mai intai se dizolva capsula in care este detergent pudra, responsabil cu curatarea in profunzime a tesaturii si indepartarea petelor si abia apoi capsula cu detergent lichid, responsabil de mentinerea culorilor si parfumarea lor. 
  Contrar asteptarilor mele, este un detergent pentru orice tip de rufe, nu numai pentru cele albe!

   Pentru rezultate eficiente iata cativa pasi de urmat:
  1.  este mult mai important sa sortezi rufele in functie de gradul de murdarie decat dupa culoare;
  2. detergentul il introduci DIRECT in cuva masinii de spalat, printre haine;
  3. daca ai de-a face cu o pata mai veche sau intensa este indicat sa pui haina la inmuiat cca 15 minute si abia apoi sa o pui in masina de spalat;
  4. daca masina ta de spalat are capacitatea mai mica de 4 kg poti folosi o singura capsula de detergent, dar daca este mai mare trebuie sa folosesti doua capsule;
  5. daca rufele sunt foarte murdare ( salopete de lucru de exemplu) foloseste de asemenea, doua capsule la un ciclu de spalare.
    este mult mai important să separi hainele cu adevărat murdare de cele mai puţin murdare, decât să le sortezi în funcţie de culoare. - See more at: http://www.feminis.ro/cum-spalam-rufele--7-greseli-pe-care-le-facem-frecvent_53379.html#sthash.47nlWTXq.dpuf
    este mult mai important să separi hainele cu adevărat murdare de cele mai puţin murdare, decât să le sortezi în funcţie de culoare. - See more at: http://www.feminis.ro/cum-spalam-rufele--7-greseli-pe-care-le-facem-frecvent_53379.html#sthash.47nlWTXq.dpuf

  Si iata rezultatele:

Sosetutele murdare ale fetitei mele, dupa un antrenament...desculta! ...in sala de sport:






Sosetele sotului meu, dupa un turneu pe zgura- au ramas doar urmele mai vechi, "imbatranite ":




 Papucii nostri dupa o excursie pe dealuri, la cules de flori de soc si salcam: noroi, iarba...




 Acum am dubla putere cu Persil Power Mix Caps pentru o curatare perfecta si rufe stralucitoare intr-o capsula bicamerala usor de folosit.

Update-12.06.2015
Este anotimpul culorilor , motiv pentru care am incercat noua capsula bicamerala de la Persil pe hainutele colorate. Concluzia? Nu numai ca petele zboara cai ai zice "mix", dar hainele par abia scoase din raftul magazinului: culori vibrante, frumoase si proaspete.




Update 13.06.2015
Vara ador sa ma imbrac in alb . Dar stiti si voi ca hainele albe daca stau in dulap prind o tenta galbuie. Prin urmare, inainte de a-mi etala bronzul stralucitor in contrast cu albul imaculat al hainelor, am decis sa le improspatez spalandu-le cu Persil PowerMix-Caps. Si nu am gresit. Au devenit impecabile.




Update 15.06.2015


Si a fost si serbarea de incheiere a clasei 1: cantece, dansuri si multa zbenguiala! Cum-necum, micuta mea s-a lovit si a venit la mine cu ochii in lacrimi:" mami, rochita..."Cand m-am uitata la ea m-am ingrozit- nu de rochita, ci de faptul ca ii curgea sange. Am verificat-o pe toate partile sa identific sursa si m-am linistit abia cand am vazut ca nu era nimic grav, dar ea suspina intr-una..."era rochita mea preferata, mami...o sa se spele? Te roooog! Imi promiti, mami?" . I-am promis, mai mult ca sa o linistesc pentru ca, sincer, aveam oarecare indoieli, mai ales ca nu puteam ajunge acasa foarte repede. Dar o data dezbracata, am pus-o repede in apa rece in care am dizolvat o capsula de Persil Power-Mix si am asteptat cam 30 de minute. Nu mica mi-a fost mirarea sa constat ca petele disparusera si de pe dantela, si de pe capuseala. Mi-am tinut promisiunea facuta fetitei mele si m-am simtit ca o eroina.








































 Update 26.06.2015

Este sezonul cireselor, iar micuta mea a lucrat alaturi de mine si bunica la compot si dulceata. Numai ca bluzita a fost bombardata de stropi de fructe, rosii si dulci. La final, a intrat in actiune noul PersilPower‬-Mix primit spre testare prin BUZZStore . Nu am reusit sa spal hainele imediat ( era duminica) asa incat am avut putine emotii , dar ‪#‎Persil‬ nu m-a dezamagit: "ciresele" au disparut fara urma, iar bluzita asteapta cuminte alte fructe: visine, caise, lebenita...




Update 30.06.2015
I-am dat si mamei, la tara, cateva capsule de detergent si am rugat-o sa il foloseasca. Masina ei de spalat este legata la hidroforul din fantana, deci apa are alte proprietati. Printre alte rufe a spalat si un prosop de bucatarie pe care l-a folosit o zi intreaga si ea, si nepoata mea ( petele de ruj de la ea provin) si tatal meu ( cred ca petele neidentificate lui i se datoreaza , de prin gradina...asa este el, mai neatent!). Mama a fost placut impresionata cand a vazut cat de curat a iesit prosopul ei.
































In concluzie:
1. albul redevine alb si stralucitor;
2. unele dintre cele mai dificile pete dispar cai ai zice "Persil" , la temperaturi scazute( 30-40*C), fara inmuiere si fara prespalare:
- zgura
- murdaria de pe podelele din sala de sport
- iarba
- noroi
- sange
- cirese (fructe)
3. culorile se invioreaza
4. este usor de utilizat, fiind predozat;
5. trebuie sa fii atenta doar la gradul de murdarire a rufelor si capacitatea masinii de spalat;
6. poate fi utilizat si la spalarea manuala.



P.S. Articolul va fi imbunatatit pe masura ce voi testa detergentul .

28 de comentarii:

  1. Si eu il folosesc si sunt multumita de rezultatele obtinute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sfaturi bune de urmat. Degeaba ai un detergent de calitate daca nu il folosesti asa cum trebuie. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu dublez doza de detergent numai la salopetele sotului meu si la hainele de joaca a razgaiatului meu deoare ce sunt foarte murdare si sunt pete dificile .

    RăspundețiȘtergere
  4. super eficient, l-am testat si eu si am fost multumita!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mare atentie cu aceste capsule cu detergent, Uniunea Europeana tocmai le-a impus producatorilor anumite masuri de siguranta pentru a evita inghitirea lor de catre copii, caci cei mici le confunda cu bomboane.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie mare atentie cu orice tip de detergent ori alte substante cu potential toxic. Acestea trebuie tinute departe de ochii curiosi si manutele iscoditoare ale copiilor. Cred ca orice mama stie si pune acest lucru in practica. Multumim pentru atentionare.

      Ștergere
  6. intradevar se vede diferenta,o sa il incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac aceste produse, am inceput sa le folosesc atunci cand spalam in graba si imi era mai usor sa arunc o capsula de detergent peste rufe :) . In timp, am observat ca spala excelent si nu ma mai lipsesc de ele. Imi place ca ai fost Toma-Necredinciosul si mai ales cum ai testat produsul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici ai dreptate. Faptul ca este predozat iti usureaza foarte mult munca in gospodarie.

      Ștergere
  8. Eu credeam ca este foar pentru rufele albe si ca pe cele colorate le estompeaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista varianta si pentru rufe colorate. Dar fiindca nu contine clor, poti folosi aceasta formula l toate tipurile de haine.

      Ștergere
  9. Si eu sunt multumita de el, mai ales ca inainte foloseam un detergent pudra pentru rufe albe si uneori inalbitor, unul lichid pentru colorate si balsam. Acum am folosit doar o capsula de Persil si nu am mai pus nici balsam si rufele au iesit curate si parfumate...

    RăspundețiȘtergere
  10. Rotaru Gabriela Tatiana
    Se vede ca este un detergent bun,multmim de informatii,il voi incerca si eu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa vedem daca va scoate petele de cirese de pe bluza Alessiei.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am spalat si eu cu pernuta primita de la tine prosoapele si niste bluze. Pot sa spun ca sunt multumita,mai ales ca la noi, la tara apa este mai dura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mama, am primit pozele. Asa incat o sa scriu si despre experienta ta.

      Ștergere