miercuri, 1 aprilie 2015

BLOGGER CU MINTEA PRINTRE STELELE VEGETA


  Stiati ca nu ne putem gandi la doua obiecte diferite fara ca creierul nostru sa nu realizeze o conexiune?
   De exemplu, daca te gandesti la un morcov si o vulpe, creierul tau va imagina un morcov cu cap de vulpe. Sau daca te gandesti la o rosie si un ceainic, creierul tau va scorni o rosie cu tortita !

Eu, cand ma gandesc la bucataria mamei si ciorba ei imi imaginez o punguta :








Era vestita VEGETA pe care o dramuia cu grija fiindca era foarte greu de procurat inainte de 1989.

Un scurt istoric:


1958 - Doamna Zlata Bartl impreuna cu echipa sa, da nastere produsului Vegeta in laboratoarele Podravka
1959 - Vegeta este lansata pe piata
1967 - Au fost semnate primele contracte de vanzari cu parteneri straini producandu-se primele exporturi catre Rusia si Ungaria. Cam de pe atunci incepe sa apara sin in Romania. Cu Vegeta, gospodinele au creat retetele lor favorite si si-au petrecut timpul alaturi de cei dragi. Astfel, putem spune cu incredere: "Cu Vegeta, mancarea este mai gustoasa!".
 Secretul Vegeta nu consta in a pune stapanire pe aromele mancarii, ci mai degraba in a le intensifica si a le oferi unitate, integritate.
1974 -  Transmisiunea emisiunii TV "Micile Secrete ale Marilor Bucatari" incepe.
1994 -  Pachetul Vegeta este regandit in materie de design.






 Acum, dupa mai bine de 50 de ani, Vegeta isi indreapta atentia spre bloggeri sau, mai bine zis, spre cei carora le place sa incalceasca cuvinte: vrei sa fii blogger oficial Vegeta?





Ce presupune statutul de blogger oficial Vegeta:
– Blogul tău va găzui bannere cu câştigătorii concursului Vegeta pe care îl va organiza clientul pe Facebook. Bannerele sunt postate timp de o două săptămâni şi vei primi ulterior mai multe detalii despre acest concurs.
– Vei coordona o campanie de suflet – în care, alături de tine și de alți voluntari – va fi gătită o masă delicioasă pentru copiii unui centru de plasament.
– Vei prezenta experiența ta ca blogger Vegeta in doua articole postate pe blogul tău.
– Vei fi anunțat pe pagina de Facebook Vegeta ca Blogger Oficial.
– Periodic, vor fi distribuite link-uri spre articolele interesante de pe blogul tău pe pagina de Facebook Vegeta.

De ce as fi chiar eu aceea?
1. Pentru ca sunt mama-femeie-gospodina perfecta!
2. Pentru ca imi place sa gatesc!
3. Pentru ca stiu ca traditiile trebuie transmise mai departe si, asa cum eu am mostenit secretul vegeta de la mama, sunt datoare si eu sa il transmit fiicei mele.
4. Pentru ca atunci cand crezi cu adevarat in stele vei ajunge cu siguranta sa le atingi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu