sâmbătă, 15 noiembrie 2014

TABARA FOTO PENTRU BLOGGERI? DAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!


Imi place sa fotografiez...orice...de toate...

Flori...







Nori...







Case...






Aranjamente...





Mancare...





Tehnica mea s-a perfectionat in timp, dar simt ca inca nu am ajuns acolo unde imi doresc. Pentru a face fotografii reusite nu este nevoie doar de un aparat de calitate, ci si de "secrete" pe care numai profesionistii te pot invata.
 Si uite-asa, am ajuns acolo unde vroiam:





În perioada 20 – 23 noiembrie 2014, se organizează o nouă tabără de fotografie dedicată bloggerilor. Locaţia, de această dată, este Cetatea Bistriţei, un loc superb, unde toţi bloggerii invitaţi vor putea face poze şi se vor putea perfecţiona în artele fotografiei. Această tabără este „Powered By Lumia 930 ”, iar hashtagul oficial este #TFB9Lumia930.

De ce as vrea sa ajung acolo? Poate pentru ca ...



Intr-o zi de vara
Marea si cerul au inceput sa se joace
Ca doi copii:
Marea s-a inaltat
Si a luat
Doi picuri de cer pe care i-a asezat
La umbra unui tei…
Si-atunci,cerul, infuriat,
A cules o petala de mac
Ce plutea pe mare
Asezand-o langa stropii ce-i fusesera furati.
Si umbra a inchegat pamantul…
Iar marea, suparata,
i-a smuls cerului o raza de lumina
si-a asezat-o pe trupul de lut…
Dar intre timp venise seara
Si o boare de vant
A impacat cerul si marea,
i-a dat trupului o inima
si-un suflet
si i-au spus cu totii OM!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu