marți, 29 decembrie 2015

SUPERBLOG 2015

 

      Acum ceva vreme va anuntam intr-un articol ca intentionez sa particip la competitia SUPERBLOG 2015. Mai avusesem o tentativa anul trecut , dar din motive tehnice, am fost nevoita sa renunt.



 
    De data aceasta insa, am reusit sa ajung la linia de finish , chiar daca uneori simteam ca cedez...din lipsa de timp  , ori din cauza ca nu aveam inspiratie... Insa am luptat cu mine insami pentru a-mi indeplini obiectivul propus: sa inchei competitia in primii 50.

  Veti spune ca nu e mare lucru. Si poate ca aveti dreptate, dar pentru un om care scrie doar atunci cand are timp si inspiratie eu zic ca este un obiectiv decent.

   Nu mi-am spus niciodata "blogger ", desi definitia acestei notiuni este foarte interpretabila. Sunt doar un om care scrie, mai mult sau mai putin inspirat, un om care incalceste cuvinte in mediul virtual. Blogul meu nu este nici unul motivational, nici unul culinar, nici macar de beauty sau advertoriale. Este un blog cu de toate, pentru toti. Nu ma intereseaza nici traficul , nici sa fac bani. Este oaza mea de relaxare.

   De aceea ma bucur ca am tinut piept competitiei si m-am clasat in final pe locul 33. Daca as fi putut mai mult? Cu siguranta ca DA! Si drept dovada este ca am si castigat premii in cadrul a 2 campanii:
Farmec -cu acest articol
Nutrivita- cu aceasta "poveste"

  ..plus un premiu "pentru perseverenta ", cum frumos s-au exprimat cei din echipa SUPERBLOG.

















   Multumesc organizatorilor si sponsorilor, care au apreciat...sau nu...articolele mele. M-ati facut mai puternica, mai inteleapta si mai bogata sufleteste...si nu numai...



  In loc de incheiere va spun doar atat:  veti mai auzi de mine si la urmatoarele competitii!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu