vineri, 23 mai 2014

FERICIRE LA 30 DE ANI

Ce m-a indemnat sa scriu un astfel de articol? O piesa frumoasa...dulce...un folk de care imi era dor..."DE 30 DE ANI", cantata superb de ALINA MANOLE... https://www.youtube.com/watch?v=LyaM9MYiK6s

Si amintirile au inceput sa colocoteasca...De 30 de ani asteptam si eu FERICIREA...fericirea aceea totala,care te lasa fara respiratie, fara judecata, aceea care iti da fluturi in stomac si nu stii de unde vin...

26

Totul a inceput cu un buchet de trandafiri albi...superbi...

 

trandafiri

Si a continuat cu o plimbare pe strazile orasului...ce mai conta ca ne-a prins ploaia?

Apoi...

S-a zis cu linistea din sufletul meu!
Erupe in mine vulcanul cel stins
Si mii de luceferi sclipesc in priviri;

Cutremura totul,nimic nu ramane
La locul stiut.Furtuna e-n mine…

S-a zis cu linistea din sufletul meu!
Tornade de ganduri tot vin si se duc,
Torente de vise se-adun’ si se scurg
Prin gene,pe buze,pe sani siroind
Spre focul ce arde,arde mocnind…
S-a zis cu linistea din sufletul meu!
As vrea sa-nchid ochii,sa dorm si sa dorm-
Degeaba ma chinui,caci nu mai am somn;
Si-atunci vreau atingeri si soapte,sarut-
as vrea sa am totul!E oare,prea mult?
S-a zis cu linistea din sufletul meu!

Daca vrei si tu sa iti amintesti FERICIREA intra pe blogul Alinei , http://blog.alinamanole.ro/ , asculta-i cantecele si ...de ce nu?... du-te la concertul ei de la TEATRUL EXCELSIOR . Sunt doua, in 2 si 3 iunie de la ora 19.30,asa ca poate mai prinzi bilete. Succes!

baner

 

6 comentarii:

  1. stan luminita simona23 mai 2014 la 08:31

    Versuri sensibile la fel ca sufletul tau.LA 30 de ani nici nu simtim ca traim.Suntem fluturi,flori si frunze batute de vant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fericirea e asteptata uneori mult timp.Ce fericire cand vine! Si mai mare fericirea,daca reusesti sa o recunosti la timp

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai un stil frumos de a scrie.Sunt versurile tale?Cat despre fericire,eu am avut norocul sa o gasesc...si pretuiesc mai devreme.

    RăspundețiȘtergere