luni, 17 februarie 2014

Provocarea nr. 2 pentru PERSIL: pata de ketchup

PROVOCAREA NUMARUL 2 PENTRU PERSIL: PATA DE KETCHUP.

Si pentru ca la toate reclamele iti arata cat de bine ies petele cu diversi detergenti sau alte produse de curatenie in cateva secunde, am incercat si eu.

-pasul 1: turnam ketchup pe un prosop de bucatarie (pe care il mai folosisem inainte... nu era curat-curat!):

b1- pasul 2: am spalat prosopul in apa rece cu PERSIL EXPERT GEL, CU MANA! Rezultatul, a fost satisfacator, dar nu ceea ce vroiam eu, asa ca am trecut la...

b2-pasul 3: am spalat acelasi prosop, inca o data, la masina de spalat, tot cu  PERSIL EXPERT GEL. De data aceasta a iesit impecabil!


A necesitat 2 spalari, dar pata de ketchup a disparut! Poate ca daca as fi spalat prosopul direct in masina, rezultatul ar fi fost excelent din prima, dar am vrut sa verific si varianta spalatului manual.

PERSIL EXPERT GEL 
http://youtu.be/W3fJv88gLnw

VOI CE PARERE AVETI?

7 comentarii:

  1. Marin Loredana Ecaterina27 februarie 2014 la 01:25

    Waw Persil Gel chiar face minuni,l-am incercat si eu si e nemaipomeniut,curata petele chiar si la temperaturi scazute!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aluculesei Brindusa27 februarie 2014 la 01:30

    dupa cum vad Persil este intr-adevar foarte eficient!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte eficient, super demostratie.

    RăspundețiȘtergere
  4. ELENA GABRIELA MATEI1 martie 2014 la 07:58

    ESTE FOARTE BUN L-AM INCERCAT SI EU SUPERRR

    RăspundețiȘtergere
  5. Miron Maria Carla1 martie 2014 la 08:02

    Este interesant...Imi place Persil...!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am retinut ideea:trebuie spalat imediat.

    RăspundețiȘtergere