joi, 8 septembrie 2016

SI EU AM AJUTAT "FLANCO"


    In urma cu o luna am scris un articol despre provocarea pe care ne-a lansat-o FLANCO prin intermediul BlogalInitiative. Si anume sa testam serviciul " Suport clienti 24/7  " lansat recent in Romania . 
   Obiectivul lor era ca apelurile sa fie preluate in maximum 40 de secunde.

   Conform comunicatului lor de presa, timp de saptamani 102 bloggeri au apelat acest serviciu , obtinandu-se urmatorii timpi de reactie:
  • 85% dintre bloggeri au discutat cu un operator în mai puțin de 40 de secunde de la inițierea apelului , din care 70% au asteptat mai putin de 30 de secunde;
  • 3 apeluri au avut un timp de așteptare de peste 2 minute; - aici m-am situat si eu...ghinion!
  • 1 apel a fost de peste 3minute.
 

La finalul testării, Flanco a calculat timpul mediu de așteptare – 41 de secunde, cu o secundă mai mult decât obiectivul propus .


 “Timpul mediu de așteptare obținut este, pentru noi, un bun punct de plecare, pe care suntem hotărâți să îl optimizăm în următoarea perioadă”, afirmă Cristina Martinaș. “Le mulțumim bloggerilor
care au răspuns inițiativei noastre, pentru că au testat serviciul Suport clienți 24/7 și au făcut primul pas pentru îmbunătățirea acestuia, și partenerilor Blogal Initiative, pentru că ne-au ajutat să punem în practică acest proiect.” 

   As adauga: multumim si noi, Flanco, pentru ca ne-ati facut partasi la aceasta premiera!


 
     Printre punctele forte ale serviciului Suport clienți 24/7 pot enumera:
  • disponibilitatea serviciului la orice oră
  •  concizia mesajului de întâmpinare
  •  profesionalismul operatorilor
  • relevanța informațiilor primite.

    Subiectele abordate in timpul discutiilor cu echipa de suport clienți au avut în vedere:
  •  plasarea, statusul și livrarea comenzilor 
  • produsele si serviciile oferite
  • campaniile aflate in desfasurare
  •  soluțiile de finanțare și plata în rate
  •  garanția
  •  cardul de fidelitate Mereu Flanco
   O campanie reusita zic eu, atat din punct de vedere al organizatorului, cat si al nostru, al bloggerilor ...dar si al clientilor Flanco.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu