duminică, 12 octombrie 2014

COMBINA ALBATROS TE SCOATE DIN IMPAS

Vara...caldura...gatesc...trebuie sa pun mancarea la frigider...apa si alte bauturi la rece...Hmmm! La ce sa renunt? Mancarea se strica...la ce m-am mai chinuit? ...iar o gura de apa rece sau de ceai te pune pe picioare dupa canicula de fara...

Solutia? Am nevoie de un frigider mai mare! Cu congelator ca acus vine toamna!

Pana acum, totul pare a fi in regula...Dar...Ce combina sa aleg? Una maaaaare , care sa consume putin, sa nu faca zgomot si musai sa se dezghete automat si sa fie si ieftina...dupa buget...

Al meu sot zice - fie, dar cauti tu ce iti place ca eu nu am timp...

Unde sa caut? In magazinele virtuale evident...ca e mai comod!

Si uite-asa am ajuns pe elanko.ro . Am cautat si pana la urma am gasit ce imi doream: Combina frigorifica Albatros.





Calitati:

-capacitate totala neta: 310 litri,

- cap. neta frigider/congelator: 226/84 litri,

- 4 rafturi de sticla, 4 balcoane pe usa,

-3 sertare la congelator,

-2 sertare pentru legume,

-clasa energetica A+,

-consum energetic: 266 kWh/an,

-dezghetare automata la frigider,

-termostat reglabil,

-usi reversibile,

-lumina interioara,

-picioare reglabile,

-culoare inox,

-dimensiuni (HxLxA) cm: 185x60x60.

-garantie: 24 luni

- pret: 1154,90 lei

Ce ziceti? Merita investitia?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu