sâmbătă, 6 septembrie 2014

REVIEW KARLA.RO

Dupa cum bine stiti...fiindca m-am laudat destul,nah!...am castigat o rochita cu acest articol in cadrul unei campanii de pe blogawards.

Am ales-o pe aceasta




fiindca mi-am spus ca o rochita neagra in plus nu strica niciodata la casa omului.

Am ezitat putin in comandarea marimii, dar dupa mici masuratori am optat pentru marimea M si, dupa cum vedeti, nu am gresit!




Imi vine perfect...si nu sunt  top-model !

Acum, pentru ca articolul scris de mine a iscat discutii aprinse...Si aici tin sa va multumesc fiindca sunt sigura ca a fost unul din criteriile de jurizare...




vreau sa va spun cate ceva despre rochita:

1. este din dantela elastica


2. este captusita



3. cade frumos pe corp

4. croiul subliniaza silueta

5. este simpla ,motiv pentru care poate fi accesorizata dupa stilul fiecareia.



In concluzie, eu sunt foarte multumita de ea si tin sa multumesc celor de la http://www.karla.ro/ pentru promptitudine si seriozitate.

P.S. In comentariile de la articolul meu se spunea ca au existat si mici inadvertente si probleme de comunicare,care sper sa se fi rezolvat intre timp.

Un comentariu: